عشقღ♥ღ آرش و شیدا ღ♥ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





نامه ی من به شیداجونم 2

سلام عشق ابدی من.سلام شیداجونم.قبل از هر چیزی باید بگم عاشقتم.

دوس دارم همیشه وهمیشه اینو با تمام وجودم بهت بگم و ثابتش کنم که خیلی دوست دارم.

شاعر نیستم که در وصف زیبایی ومهربونیت شعر بگم.یه آدم عادیم و فقط یه دل صاف وساده دارم که اونم مال خودم نیست و از وقتی دیدمت تقدیمت کردم.

هیچ وقت فکر نمیکردم بتونم در این حد عاشق کسی باشم و حاضر باشم بخاطرش کاری کنم ولی از وقتی عشق تورو با تمام وجو حس کردم فهمیدم فکرهام غلط بود.

الآنم اینقد دوست دارم که حاضرم برات بمیرم.

خیلی وقتا دلم برات تنگ میشه ومیرم سراغ کامپیوترم و عکست رو میارم و یه دل سیر بهش نگاه میکنم و گریه میکنم.

بهم گفتی گریه نکن ولی بخدا دست خودم نیست.خود به خود اشکام سرازیر میشه.

دیگه حرفی ندارم که بگم.فقط امیدوارمخیلی زود به هم برسیم تا من از این تنهایی لعنتی و پراز غصه دربیام.

طبق معمول آخرین جمله ام اینه:عاااااااااااااااااشقتم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط آرش در 22:56 | |